MDclinic
Domov / Footer / FAQ - Často kladené otázky

FAQ - Často kladené otázky

Aký je postup pri zmene lekára, resp. medicínskeho centra?

Prechod od vášho pôvodného lekára k nám je veľmi jednoduchý:

Zmeniť všeobecného lekára alebo gynekológa však môžete najskôr po 6 kalendárnych mesiacoch od uzavretia dohody s pôvodným poskytovateľom. V prípade akýchkoľvek doplňujúcich otázok nás neváhajte telefonicky kontaktovať alebo nám napísať na mail recepcia.radl@mdclinic.sk.

 

Prečo je dôležitá registrácia na recepcii?

Na základe registrácie má lekár k dispozícii Vaše kompletné osobné údaje potrebné k vypísaniu lekárskej správy a prípadnej ďalšej dokumentácie, teda čas v ambulancii je plne venovaný Vášmu zdravotnému stavu, nie administratíve. Pri prvej návšteve Vás prosíme, aby ste sa na recepciu dostavili cca. 5 - 10 minút pred rezervovaným termínom vyšetrenia za účelom registrácie. Pri registrácii predložte kartičku poistenca a občiansky preukaz (resp. iný doklad totožnosti). Na vyšetrenie k špecialistovi si  prineste výmenný lístok od obvodného lekára alebo iného špecialistu, inak bude vyšetrenie plne hradené pacientom podľa aktuálne platného CENNÍKA PRE SAMOPLATCOV poskytovateľa MDclinic a.s. 

 

Môžem k Vám prísť, ak nie som Vaším klientom a nemám u Vás zmluvného všeobecného lekára?

Áno, v našich ambulanciách poskytujeme aj jednorazové termíny vyšetrení. Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať (telefonicky, emailom alebo osobne). Na vyšetrenie k špecialistom je vhodné si priniesť správu od lekára. Na vyšetrenie k špecialistovi si prineste tiež výmenný lístok od obvodného lekára alebo iného špecialistu, inak bude vyšetrenie plne hradené pacientom podľa aktuálne platného Cenníka pre samoplatcov poskytovateľa MDclinic a.s.

 

Čo mám spraviť, ak chcem byť Vaším klientom?

Pre čo najväčší komfort pri rezervácii termínov odporúčame využiť služby spoločnosti Patient Management Services s.r.o., ktorá našim pacientom poskytuje služby komplexného manažmentu. Pracovníci klientskeho servisu Vám radi poskytnú všetky potrebné informácie ohľadom možností, podmienok či programoch komplexného manažmentu klienta.

 

Čo zahŕňa komplexný manažment klienta?

Programy komplexného manažmentu klienta (KMK) zabezpečuje spoločnosť Patient Management Services s.r.o. a teda nie sú hradené zo zdravotného poistenia a sú spoplatnené. Jednotlivé programy komplexného manažmentu klienta poskytujú rôzne ďalšie benefity. CENNÍK A ROZSAH KOMPLEXNÉHO MANAŽMENTU KLIENTA. Ak je klientovi poskytnutá zdravotná starostlivosť mimo verejného zdravotného poistenia, túto je povinný spoločnosti MDclinic a.s. uhradiť v celom rozsahu. O tom, či je výkon hradený z verejného zdravotného poistenia je klient vopred informovaný a má slobodnú možnosť sa rozhodnúť.

 

Ako sa môžem objednať na vyšetrenie?

Môžete sa objednať telefonicky, emailom alebo osobne. Našim klientom sa snažíme rezervovať prvý dostupný termín, ktorý klientovi vyhovuje. Termíny však dokážeme poskytovať výhradne podľa kapacitných možností jednotlivých lekárov.

 

Ako postupovať pri problémoch mimo ordinačných hodín?

Ak sa Vám náhle zhorší zdravotný stav alebo ste vo vážnom ohrození života, volajte záchrannú zdravotnú službu na čísle 155. Pre poskytnutie inej zdravotnej starostlivosti mimo ordinačných hodín vyhľadajte najbližšiu lekársku službu prvej pomoci. 

 

Informácie o poplatkoch

Zdravotná starostlivosť hradená z verejného zdravotného poistenia je bezplatná. V našich poliklinikách a ambulanciách poskytujeme aj nadštandardné služby, ktoré nie sú hradené poisťovňou. Kompletný Cenník pre samoplatcov poskytovateľa MDclinic a.s. nájdete TU.

   

Vzor žiadosti o odstúpenie od kúpnej zmluvy?

Vzor žiadosti k stiahnutiu TU.

 

V prípade, že ste nenašli odpoveď na vašu otázku, tak nás neváhajte kontaktovať.